Najlepsze wzornictwo jakie widziałem, czyli stroje reklamowe Elabika

Najlepsze wzornictwo jakie widziałem.

Najlepsze wzornictwo jakie widziałem, czyli stroje reklamowe Elabika

Najlepsze wzornictwo jakie widziałem.

Wpis z takimi słowami pojawił się ostatnio na naszym firmowym fanpage na Facebook. I w zasadzie nie byłoby w tego typu oświadczeniu nic nadzwyczajnego. Wszak w taki sam sposób oceniamy nasze stroje reklamowe. Ba, przecież uważamy i z każdym dniem, każdą udaną realizacją, potwierdzamy się w tym oto przekonaniu.

I jednocześnie

Ale należy obiektywnie zauważyć, że w zacytowanej recenzji naszych dokonań, kilka drobnych szczegółów wzbudziło nasze wątpliwości.

Najlepsze wzornictwo jakie widziałem, czyli stroje reklamowe Elabika

Bo oto stwierdzenie

najlepsze wzornictwo jakie widziałem,

poprzedzała inwokacja o treści „…Przyznam szczerze, nie jest to…”. Można by pomyśleć, cenna uwaga. Zwłaszcza, że autor pisząc jednocześnie stwierdza: „… Powiem więcej, tak się nie powinno robić. …”.

Ale niestety. Ani jedna fraza nie została dokończona. I to nie z braku miejsca na przeprowadzenie choćby namiastki poważnego dowodu. Ale po prostu z nie istnienia jakichkolwiek merytorycznych argumentów przeczących tezie, że najlepsze wzornictwo jakie widziałem posiadają stroje reklamowe Elabika.

Co pozwoliło nam stać się (bez fałszywej skromności powtarzamy) jednym z największych w Polsce producentów oraz firmą bezkonkurencyjną w projektowaniu i produkcji strojów reklamowych.

Dlatego postanowiliśmy, mimo niezwykle ubogiego „opisu”, wykorzystać ten dwuzdaniowy paszkwil do napisania kolejnego tekstu na temat tego, jakiej jakości są naprawdę

stroje reklamowe Elabika.

„Fatalne wzornictwo”. No cóż, podobno istnieje takie powiedzenie –„De gustibus non est disputandum”. I staramy się tej starej maksymy wiernie trzymać.

Przede wszystkim w stosunku do naszych naprawdę licznych Klientów. Stąd pomagamy im nie popełniać błędów, skutkujących właśnie wzornictwem, którego nie oferujemy. A, które często są wynikiem ich uprzednich kontaktów z firmami reklamującymi swe usługi hasłem szycie kostiumów reklamowych. Które już samo w sobie stygmatyzuje, na linii producent – klient, stosunek do techniki produkcji, a następnie stylistyki przebrań dla animatorów.

Parafrazując fragment Ewangelii w. Św. Mateusza „Kto ma uszy, niechaj słucha” rozwijamy tę myśl. I dodajemy.

Stąd z jednej strony nasza galeria stroje reklamowe na naszej oficjalnej stronie internetowej zawiera przeszło 400 unikalnych i bogato udokumentowanych fotograficznie wzorów.

Nasz firmowy kanał filmowy na You Tube to z kolei ponad 300 filmów.

A także profile w mediach społecznościowych prowadzone pod auspicjami naszej firmy: Google+, Instagram, Twitter oraz wspomniany uprzednio Facebook.

Kontra?

Po wpisaniu w popularnej internetowej wyszukiwarce hasła stroje reklamowe allegro można dotrzeć średnio do około 300 wizerunków dużych pluszaków.

Hasła stroje reklamowe wypożyczalnia lub stroje maskotek wypożyczalnia, przynoszą oferty kolejnych firm.

A wyrażenia stroje maskotki dla dorosłych oraz chodzące maskotki producent, a przede wszystkim stroje reklamowe cena, to kontakt do kolejnych podmiotów oferujących stroje reklamowe.

I na końcu.

Stroje reklamowe producent.

To hasło ma nawet rozwinięcie stroje reklamowe producent Poznań lub stroje reklamowe producent Łódź. Choć najbardziej łechce naszą skromność określenie stroje reklamowe producent Kraków.

To już naprawdę kostiumy reklamowe liczone w… tysiące przykładów.

W tym wzornictwa i kolorystyki.

I co?

Najlepsze wzornictwo jakie widziałem, czyli stroje reklamowe Elabika

Czyżby ufający nam Klienci i ich rosnąca z roku na rok liczba to objaw naszej bujnej wyobraźni? Rozwiązywanie problemów i frustracji Klientów nawet wtedy, gdy wszystko idzie zgodnie z ich wolą, oczekiwaniami i kalendarzem to nieprofesjonalizm? A nasz coraz bardziej unikalny i wysublimowany design, poparty umiejętnościami i doświadczeniem, to ledwie „naśladownictwo” obowiązujących w branży „standardów”?

Kto ma rozum, niechaj myśli.

Kto ma oczy, niechaj patrzy…

…na jeden model maskotki, dwa wykonania, dwie „wizje”…

 

P.S. Graficzną dokumentację tego artykułu stanowią fotografie „tej samej” maskotki, zaprojektowanej i wykonanej przez dwie firmy. … oraz Elabika. W ostatnich kilku latach, nasza tego typu działalność „przeróbkowa”, wykroczyła poza ramy incydentalności. Można to skomentować tylko w jeden sposób.

Takie jest zapotrzebowanie rynku na najlepsze wzornictwo jakie widziałem.